BankID
BankID gir tilgang til offentlege tenester på høgt tryggleiksnivå (nivå 4).
Les meir om BankID her.
Bestill BankID
Innlogging
-
Korleis logge inn med BankID?
For å logge inn med BankID treng du:
- Fødselsnummer
- Kodebrikke frå banken din
- Passord
Gå til tenesta du ynskjer å logge inn til (eksempelvis på: www.nav.no, www.altinn.no, www.skatteetaten.no)
- Vel BankID.
- Skriv inn fødselsnummer, 11 siffer.
- Skriv inn kode frå kodebrikke.
- Skriv inn passord og logg inn.
BankID gir tilgang til offentlege tenester på høgt tryggleiksnivå (nivå 4).
Popup window with instructionsPopup window with instructionsPopup window with instructionsKorleis logge inn med BankID, steg 2
Skriv inn fødselsnummeret ditt. Klikk på pila.Popup window with instructionsKorleis logge inn med BankID, steg 3
Skriv inn eingangskode frå kodebrikken din. Klikk på pila.Popup window with instructionsKorleis logge inn med BankID, steg 4
Skriv inn ditt personlige passord. Klikk på pila for å fortsette. -
Kan alle typar BankID brukes i ID-porten?
Legg merke til at BankID må være aktivert i nettbanken!
BankID leveres med ulike typar einingar for eingangskoder; elektronisk kodekalkulator etc.
Dersom løysinga du brukar er godkjent som BankID av banken din, kan denne brukast til å logge inn gjennom ID-porten.Du kan logge inn med BankID på mobil i ID-porten. Les meir.
-
Korleis logge inn med BankID på mobil som kodebrikke?
Du kan logge inn med BankID ved å bruke "BankID på mobil" som kodebrikke. Dei aller fleste bankane tilbyr denne muligheita for kundane sine.
Slik loggar du inn når du vil bruke BankID på mobil som kodebrikke:
- Vel vanleg BankID med kodar frå banken din.
- Skriv inn fødselsnummeret ditt.
- Vel BankID på mobil ved å klikke på "Vel anna BankID"-lenka, eller klikk på den blå pila øverst til venstre i BankID-vindauga. Klikk deretter på pila til høgre for BankID på mobil for å gå vidare og motta referanse på mobilen din. Sjekk at referanseorda stemmer overeins og tast ID-pin på mobilen som vanleg.
- Skriv inn BankID-passordet ditt. (Har du gløymt passordet må du kontakte banken din for hjelp).
- Innlogginga er fullført.
Popup window with instructionsKorleis logge inn med BankID på mobil som kodebrikke, steg 1
Vel BankID som innloggingsmetode.Popup window with instructionsKorleis logge inn med BankID på mobil som kodebrikke, steg 2
Skriv inn fødselsnummeret ditt. Klikk på pila.Popup window with instructionsKorleis logge inn med BankID på mobil som kodebrikke, steg 3
Klikk på "Velg annen BankID"-lenka, eller klikk på den blå pila øverst til venstre for å velje BankID på mobil.Popup window with instructionskKorleis logge inn med BankID på mobil som kodebrikke, steg 4
Klikk på pila til høgre for BankID på mobil for å motta referanse på mobilen din.Popup window with instructionsKorleis logge inn med BankID på mobil som kodebrikke, steg 5
Klikk på pila for å fortsetje.Popup window with instructionsKorleis logge inn med BankID på mobil som kodebrikke, steg 6
Sjekk at referanseorda stemmer overeins og tast ID-pin på mobilen som vanleg.Popup window with instructionsKorleis logge inn med BankID på mobil som kodebrikke, steg 7
Skriv inn det personlege BankID-passordet ditt. Klikk på pila for å fullføre innlogginga.
Nødvendige komponentar
-
Internet Explorer 8
BankID 2.0 vert ikkje støtta i Internet Explorer 8 eller lågare.
For å logge inn med BankID i denne nettlesaren må du ha Java installert på maskina.
Java kan lastast ned frå http://java.com/en/download/windows_manual.jsp?locale=en?locale=en
Passord og kodar
-
Eingangskode til BankID
Det finst ulike typar kodegeneratorar til BankID.
Har du problem med kodegeneratoren din eller spørsmål om dette, må du kontakte banken din.
-
Gløymt passord (BankID)
Har du gløymt passordet til BankID, må du kontakte banken din.
Banken sender deg nytt passord på e-post og varslar deg på mobil om at nytt passord er sendt.
-
Korleis endre passord (BankID)
Vel BankID som innloggingsalternativ.
- Klikk på meny, oppe i venstre hjørne.
- Klikk «Endre passord»
- Logg inn som normalt
Når du har logga inn kan du endre passordet.
Popup window with instructionsPopup window with instructionsPopup window with instructionsPopup window with instructionsPopup window with instructionsKorleis endre BankID passord, steg 5
Skriv inn fødselsnummeret ditt. Klikk på pilaPopup window with instructionsKorleis endre BankID passord, steg 6
Skriv inn eingongskoden du generer med kodegeneratoren din. Klikk på pilaPopup window with instructionsPopup window with instructionsKorleis endre BankID passord, steg 8
Skriv inn passordet du ynskjer og gjenta passordet. Klikk på pila og passordet er endra
Brukarprofil og sperring
-
Endre brukarprofil (BankID)
Dersom du vil endre kontaktinformasjon i brukarprofilen din, må du kontakte banken din.
-
Sperre BankID
Dersom du vil sperre for bruk av din BankID, må du kontakte banken din.
Kjente feil og løysingar
-
"Ukjent tenesteeigar"
Det er mogleg at teksten "Ukjent tenesteeigar" viser når du skal velje elektronisk ID og skal logge inn.
Får du opp denne teksten, betyr det at systemet manglar informasjon om kva teneste du vil logge inn på.
Då vil du få feilmeldinga "Systemfeil" etter innlogging.Det er tre moglege årsakar til denne feilen.
- Det er brukt eit bokmerke eller ein snarveg til innloggingsbildet.
- Nettlesaren din er ikkje sett opp til å akseptere informasjonskapslar
- Det kan liggje utdaterte informasjonskapslar og nettstadsdata i nettlesaren din som skaper problem ved innlogging.
Klikk her for instruksjonar for å slette informasjonskapslar i Windows
Klikk her for instruksjonar for å slette informasjonskapslar i OS X
Klikk her for instruksjonar for å slette informasjonskapslar i iOS
- Det er brukt eit bokmerke eller ein snarveg til innloggingsbildet.
-
BID 2031
Enkelte nettlesarversjonar og operativsystem vil gi feilmeldinga BID-2031 under innlogging med BankID.
Får du denne feilmeldinga må du oppdatere nettlesar eller operativsystem.
Fylgjande nettlesarar vil gi denne feilmeldinga:
- Chrome versjon 24 og eldre
- Firefox versjon 28 og eldre
- Safari i iOS 7.0.x
Fylgjande operativsystem vil gi denne feilmeldinga:
- iOS 2-6
I tillegg vil maskiner som nyttar seg av sikkerheitssoner i Internet Explorer få denne feilmeldinga (BID-2031)
Les meir om dette herDu kan teste nettlesaren på fylgjande nettside: https://www.bankid.no/privat/los-mitt-bankid-problem/
-
Bedrifter som nyttar sikkerheitssoner i Internet Explorer
Bedrifter som nyttar sikkerheitssoner for IE på ein aktiv måte og legg URL-ar til BankID-brukerstader inn i Trusted Sites eller Intranet Zone, bør merka seg fylgjande:
For at dei tilsette skal kunne nytta IE 9 og nyare til nettbank og andre tenester som nyttar BankID framover, må systemadministrator leggje til https://csfe.bankid.no i Trusted Sites for IE. Då vil BankID 2.0-klienten fungere uavhengig av om BankID-brukarstad-URL-ane ligg i Internet, Intranet eller Trusted Sites.
Problemet er knytt til IEs særskilde CORS-handtering, og er dessverre ikkje noko som kan løysast programmatisk i BankID.
Rettleiing til systemadministrator (PDF)
Feilmeldingar
-
Feil data tasta inn
Feilmeldingen «Feil data tasta inn» kan komme når du tastar inn eingangskoden frå kodegeneratoren under innlogging.
Denne feilmeldingen betyr at din BankID ikkje er aktivert for alle tjenester, men kun gjeld innlogging til din nettbank.
Du kan aktivere BankID for alle tjenester ved å logge inn i nettbanken din, velge BankID i meny og deretter bestill eller aktiver BankID.
Trenger du hjelp til å opprette BankID må du kontakte banken din.
-
Problem med innlogging (BankID)
Har du problem med BankID innlogging kan du kontakte banken din for hjelp.